Ez a gyakorlatsor is Tracy Andersontól van, róla már itt írtam korábban. Tracy szereti a szálkás izomzatot, amitől a test feszes és karcsú lesz, de nem vaskos, és a gyakorlatai is ezt célozták be. Az alábbi sorhoz – amit tánc- és balettlépések ihlettek – szükség van egy masszív támlás székre, amibe kapaszkodhatsz. Akár tévézés közben is elvégezhető, csak a számolást el ne téveszd! :)

1. Állj úgy, hogy a sarkad összeér, a lábfejed kifelé néz. Kapaszkodj a székbe, és emeld fel vízszintesig a lábadat, nyújtva, majd ereszd le. Ismételd mindkét oldalra 30-szor.

2.  Állj egyik lábaddal a székre úgy, hogy derékszöget zár be a térded. Tartsd a szöget, és így emeld oldalra a lábadat, kicsit kifelé fordítva, miközben az ellenkező oldali karodat kinyújtod. Állj vissza kiinduló helyzetbe. 30-szor ismételd mindkét oldalra.

3. Állj ismét kifelé fordított lábakkal úgy, hogy a sarkak összeérnek. Az egyik kezeddel kapaszkodj a székbe, a másikat tedd csípőre. Ereszkedj le úgy, hogy a sarkad felemelkedik, és tartsd a pózt pár másodpercig, majd állj fel újra. 30-szor ismételd.

4. Guggolj le plié-pózba, mint az előző gyakorlat második felében voltál. A két kezeddel támaszkodj meg oldalt. Jobb lábbal rúgj oldalra, majd helyezkedj kiinduló helyzetbe. Mindkét oldalra ismételd 30-szor.

Hetente 2-3-szor iktasd be a rutinodba, és nem marad el az eredmény!